Idag finns ett inlägg om mig på Flashback, i ett forum för kändisskvaller. Mycket komiskt måste jag säga, för jag hade faktiskt inte en aning om att jag är kändis! Hur kunde jag missa det? 😉

Skämt åsido. Inlägget är allt annat än trevligt. Jag kallas för både rasist och islamofob, det framförs uppenbara lögner baserat på vad jag skrivit i mina inlägg här i bloggen och det förmodas att jag har koppling till rasistiska och nazistiska organisationer. Läsarna ombeds också att ”gräva fram något om diktatoristen” som jag då får förmoda är en benämning på mig själv. Fullständigt oacceptabelt, och ett solklart fall av förtal.

För den som är nyfiken på att läsa eländet så finns inlägget här: https://www.flashback.org/t1246069 Ni får gärna leta i mina inlägg och kommentarer här i bloggen och se om ni hittar någon grund för denne persons förtal. Jag har svårt att tro att någon sådan grund finns.

Jag vill också be de av er som inte fått svar på era kommentarer att ha tålamod en stund. Jag kommer att besvara dem men har svårt att hinna med att skriva så mycket nu under dagen.

UPPDATERING:

Inlägget på Flashback har flyttats till det forum där det bättre hör hemma, det vill säga politik.  Om förtal kan klassas som politik förstås…

UPPDATERING 2:

För att stilla nyfikenheten och hejda spekulationerna så kommer här några små godbitar för alla er som tycker att  min ålder och mitt privatliv är så oerhört intressant att diskutera.

För det första så är jag inte någon särskilt ung mamma. Jag är född 1977 och har därmed uppnått en ålder av 33 år. Mamma blev jag en vecka före min 30-årsdag. För det andra så träffade jag min dotters pappa hösten 1996, och vi var ett par ända till våren 2009. Hur det kom sig att vi gick skilda vägar får ni väl spekulera kring om ni vill, det angår inga andra än honom och mig. Särskilt till dig freestajler ger jag ytterligare en liten gnutta info: nej, min dotters pappa är inte muslim utan ateist precis som jag själv är. Ledsen om jag gör dig besviken genom att inte motsvara  alla dina fördomar och spekulationer…

 

 

