Här kommer en liten lägesrapport som förklaring till att jag skriver så pass lite här i bloggen. Kortfattat kan jag säga att det är aning körigt just nu. Det händer ganska mycket både när det gäller mitt privatliv och mitt arbetsliv, och det tar en hel del av min tid och kraft i anspråk.

Utöver detta så är vi i SD Eskilstuna i full gång med valarbetet. Det blir mycket sittande vid datorn för att leta och utbyta information och skriva både det ena och det andra. Exempelvis jobbar vi nu för fullt med att putsa färdigt på valmanifesten för kommun och landsting, som jag för övrigt lägger ut här i bloggen så småningom. Det blir också en hel del motion av att vandra längs gata efter gata, i trappa efter trappa, för att dela ut pensionärsbladet och SD-kuriren.  Ett slitgöra, men ett väldigt roligt sådant eftersom jag får chansen att träffa så många människor att utbyta erfarenheter och åsikter med.  Ofta kommer jag hem efter en utdelningsrunda och har tack vare dessa människor fått nya insikter. Bättre lön för mödan kan jag knappast önska.

Jag avslutar detta inlägg med att länka till Ulf Nilsons Sverige är på väg att ta livet av sig, som jag läste i Expressen idag. Rekommenderas!

