Angående tråden om mig på flashback så har jag nu gjort nya försök att få moderatorerna att ta bort den. Jag har ett konto på flashback sedan ett antal veckor tillbaka, jag har nu ikväll skrivit två kommentarer i tråden, och jag har rapporterat ett antal av freestajlers inlägg samt freestajlers avatar med anledningarna 0.05, 0. 09 och 1,08. Utöver detta så har jag två gånger polisanmält freestajler, senast i förra veckan då jag fick se dennes nya avatar. Min avsikt med detta inlägg är att visa för moderatorerna på flashback att jag är den jag utger mig för att vara. Jag länkar till detta inlägg i en tredje kommentar i tråden på flashback.

 

UPPDATERING

Till de av er som uttryckt ert stöd kommer här lite ny information som jag hittade i media ikväll. Tänkte att det kanske kan vara av intresse… ekuriren SR

