Jag minns när jag startade den här bloggen i början av juni. Då tänkte jag att det blir säkert inte många som läser, men några personer varje dag är bättre än inga alls. Nu vet jag att jag hade fel. Ibland går saker och ting faktiskt bättre än väntat. Det tog 4-5 dagar, sen blev det riktig fart här i bloggen, då tack vare att PI skrev om mig. Efter några få dagar lugnade det ner sig igen, men i snitt hade antalet besökare per dag ökat radikalt. Ny fart i bloggen blev det i juli då freestajler (jag hatar att behöva medge det!) var till god hjälp med att öka antalet besökare här i bloggen. Sen har det lugnat sig igen, men överlag är det fortfarande gott om besökare vilket ni kan se i statistiken nedan.  Det är garanterat fler än de få besökare per dag jag hade räknat med!

Jag vill passa på att tacka alla er som lagt tid på att besöka bloggen, och ett ännu större tack vill jag framföra till de av er som troget följer mitt skrivande inlägg efter inlägg.

