Här sitter jag vid datorn och dricker ett glas vin, med huvudet fullt av tankar och en konstig, nästan febrig, känsla i hela kroppen. Jag tror att det kallas valfeber!

Det var med en lite vemodig känsla jag var med om att packa ihop vårt valtält idag. Prövningarna har varit många, men det har också varit en oerhört rolig och givande tid på sistone. Jag tror att jag kommer att vakna på måndag och känna en slags tomhet och saknad när en mycket intensiv valrörelse plötsligt är över. Min första och garanterat oförglömliga valrörelse!

Men än är det inte helt över. Lite valarbete återstår imorgon, i form av att dela ut valsedlar till vallokalerna och sen titta in några gånger under dagen för att kontrollera så att de finns på plats. Därefter ska jag bege mig till vår huvudstad, för att delta i valvakan och med spänning invänta valresultatet. Något säger mig att det kommer att gå mycket bra, annat kan inte vara möjligt med tanke på allt det stöd vi fått på sistone!

Till alla er som sedan en tid tillbaka gett mig stöd i tunga stunder, till alla er som genom uppmuntrande ord fått mig att orka, vill jag framföra ett enormt stort tack! Till de av er som redan röstat på oss, eller som bestämt er för att göra det imorgon, vill jag framföra ett stort tack för förtroendet!

Slutligen vill jag be de av er som ännu inte bestämt er att noga överväga alternativen innan ni röstar. Vad de två blocken har att erbjuda vet ni. Det är de två blockens politik som skapat den vardag som möter oss varje morgon. Kanske är ni nöjda med vardagen, kanske anser ni att allt är prima. Men för de av er som inte är förunnade en nöjsam vardag, för de av er som tar de stora samhällsproblemen på allvar och har en vilja att på allvar förbättra för de som har det som svårast, finns det ett alternativ utanför de två blocken.

Smutskastning, lögner, censur, hot och våld har präglat denna valrörelse, och så verkar det till min förtvivlan fortsätta in i det sista. Men jag hoppas och tror att ni är kapabla att se igenom lögnerna, och att ni precis som så många andra ser att det är något som är riktigt på tok med vår demokrati! Jag hoppas och tror att ni gör det enda rätta, att ni röstar för ett demokratiskt välfärdssamhälle  och därmed på Sverigedemokraterna imorgon!

Ha nu en riktigt trevlig fortsättning på helgen alla läsare! Det tänker i alla fall jag ha.

VI ÄR PÅ GÅNG NU!

