Grattis! Ni har gjort det. Ni har bevisat en gång för alla att ni inte har en aning om vad demokrati innebär, vad allas lika värde innebär. Ni har bevisat en gång för alla att ni är en skock blinda får, som hellre följer strömmen och lyssnar på lögner och fördomar än tar reda på sanningen. Ni har bevisat en gång för alla att er förbannade självgodhet hindrar er från att ens försöka se saker ur ett annat perspektiv, från att känna minsta lilla ödmjukhet och respekt för de som ser andra lösningar än er själva. Ni har bevisat en gång för alla att ni i godhetens tecken är kapabla till vilka grymheter som helst. Grattis, ni har fått mig att hata och känna en avgrundsdjup rädsla för första gången i mitt liv!

Är ni stolta nu? Känner ni er duktiga? Sover ni gott på nätterna? I så fall vill jag påminna er om en sak. Även vi sverigedemokrater är MÄNNISKOR!!!!

Issa Issa från Göteborg kandiderade för SD i kommunvalet. I förrgår attackerades han på det mest ohyggliga sätt, på grund av sin tro och sin politiska åsikt. Han har nu valt att lämna partiet. Källa: Aftonbladet

Han lämnar SD efter överfallet.

Knivattackerad – nu lämnar han politiken.

Bilden finns i facebook-gruppen Sverigedemokraterna ur riksdagen - Ja tack. http://www.facebook.com/photo.php?pid=5110945&id=743078381&fbid=433629883381&subject=145570642152065&ref=nf

Sverigedemokraterna sårar mig djupt.

Och detta är bara en del av det som dagen haft att bjuda på. Lägg sedan till några månaders ”incidenter” av liknande karaktär… några års ”incidenter” för många partikamrater som varit med längre än mig. Ni som är sådana vänner av demokrati, ni som skriker er hesa om människors lika värde, ni som är så stolta över att ni ”gillar olika”… var är er reaktion? Varför hejar ni på detta, istället för att ingripa?

Jag är så trött på detta hyckleri!!

