Sedan kl. 7 i morse är jag hemma igen, efter en väldigt intensiv men helt underbar vecka i Visby. Utmattad kan jag garantera att jag är, efter att ha ägnat hela natten åt hemresa. Detta efter att först ha ägnat gårdagen åt arbete, packning och stugtömning, och gårdagskvällen åt att försöka varva ner hos Jimmie och Louise tillsammans med några fler trevliga partivänner i avvaktan på att få kliva ombord på färjan så sent som vid 1-tiden i natt. Har faktiskt inte lyckats sova mer än ca en timma på hela natten, uppdelat på två tillfällen, och har nu föga kraft till att ta itu med de mängder med arbete som väntar, för att inte tala om uppackning och tvätt.

Jag har förstås massor att berätta om, men som ni säkert förstår får det vänta ett tag till. Detsamma gäller med svar på era kommentarer. Annat som är mer akut måste gå före. För de av er som har facebook kan jag dock tipsa om att det finns gott om foton från hela Almedalsveckan att titta på i mina album tills vidare. Jag lämnar också en länk till Jimmies tal igår ifall att ni inte sett det. Ett oerhört bra tal, som jag varmt rekommenderar!

Jimmie Åkessons tal i Almedalen

Foton

Foton

Foton

