Ingen har väl missat den minst sagt både respektlösa och smaklösa ”anti-SD-kampanj” som bedrivits på många håll i media och bloggosfären de senaste dagarna med anledning av de fruktansvärda dåden i Norge. Mest av allt respektlös och smaklös med hänsyn tagen till offren och alla deras anhöriga som förtjänar vårt djupa deltagande och inget annat, men också mot demokratin.

Jag har in i det längsta känt en stark ovilja att över huvud taget befatta mig med denna vedervärdiga smutskastningskampanj, jag har inte velat spela dessa respektlösa människor i händerna genom att uppmärksamma deras vidriga sätt att utnyttja en så fruktansvärd händelse för att plocka politiska poäng. Men nu gör jag det ändå, dock mycket återhållsamt. Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om vad jag tänker och känner angående alltihop, men låter istället andra tala för mig denna gång, genom att rekommendera att ni läser följande:

Jimmie Åkesson: Svårt att inte känna ilska. (Jag håller med om varje ord!)

Jimmie Åkesson: Ohederligt att koppla oss till terroristen.

Pressmeddelande: Oacceptabelt att använda massmorden i politiskt syfte. (Oacceptabelt var ordet.)

Artikel av norrman: Utnyttja inte tragedin för Norge i politiska syften. (Norge respekterar demokrati och åsiktsfrihet. När ska Sverige börja göra detsamma?)

Björn Sjöberg: Hyckleri av gigantiska proportioner i Sverige. (Läs den!!! Sanningarna staplas på varandra.)

Maj Grandmo: Alla som kritiserar mångkulturen är inte högerextremister.

Dick Erixon: Terrordådet används för att tysta debatt. (Tack gode gud för att det fortfarande finns människor med sunt förnuft…även i Sverige!)

Jimmie Åkesson: Jag accepterar inget ansvar. (Inte jag heller!)

SD-ledaren upprörd. (Tacka f-n för det! Det är jag också.)

SD:s rikskansli utsatt för klotter. (Vänner av demokrati har inte nöjt sig med hot och trakasserier mot ett flertal SD:are de sista dagarna, de har också ägnat sig åt vandalisering.)

Vill också påminna om min egen artikel som jag skrev vid lunchtid i lördags. Gissa om jag önskar att fler hade tagit till sig mitt budskap…

