Under helgen som gått har jag haft ganska mycket att stå i som en följd av de krossade rutorna och det hotfulla meddelandet. Dels en hel del praktiska göromål, men det har också gått en del tid till att prata med och träffa journalister. Utöver det har jag försökt att bara vara mamma och göra vardagen någorlunda normal för min lilla dotter, i den mån det varit möjligt. Och så har jag hunnit med ett möte med distriktsstyrelsen också.

Många är de vänner som hört av sig till mig under de två dagar som gått, och frågat hur jag mår. Många är de vänner och bekanta som erbjudit sitt stöd och sin hjälp. Och oj, så många ni är som visat stöd och omtanke och erbjudit hjälp  genom de kommentarer ni lämnat här i bloggen. Jag önskar verkligen att jag hade tid att ge var och en av er ett personligt svar med ett innerligt tack. Men det hinner jag tyvärr inte, inte med den bästa viljan på jorden. Istället skriver jag detta inlägg riktat till er alla, och hoppas att ni läser det. Ni ska veta att all den omtanke ni visat är oerhört uppskattad, och att ni gett mig mer styrka än ni nog anar. Ett innerligt tack till er alla!!

Nu går vi vidare och blickar framåt… SD 2014!

PS. Ni är flera som erbjudit ekonomisk hjälp med att byta rutorna. Det är verkligen uppskattat, och ni ska ha stort tack för det. Men någon ekonomisk hjälp behöver jag inte. Eftersom jag hyr min bostad är det tyvärr min mycket trevliga och hjälpsamma hyresvärd som drabbats ekonomiskt av antidemokraternas tilltag, inte jag personligen. Vilket gör det hela än värre…hyresvärden ska inte behöva drabbas för att jag är politiskt aktiv! DS

