Ni som följt min blogg länge har säkert märkt att jag under sommaren har blivit allt sämre på att svara på era kommentarer. Jag har hela tiden tänkt att det är tillfälligt, att jag snart ska få tid att börja svara igen som förr. Men dagarna går, och veckorna, och jag hinner aldrig riktigt med allt det jag borde hinna.

Därför har jag nu varit tvungen att konstatera att den tiden är förbi då jag kunde göra som jag önskar och skriva svar på alla kommentarer. Jag får helt enkelt lov att välja mellan att jobba på med alla mina politiska uppdrag, eller att svara er alla. Och jag tror och hoppas att ni har förståelse för att jag då väljer det första.

Visst kommer jag ibland att lämna svar även framöver. Men det får bli i mån av tid, och då framförallt när jag känner att ett bemötande krävs. Ni som inte får svar ska för den skull inte känna att jag inte bryr mig om vad ni skriver. För det gör jag! Allt det stöd som många av er ger mig och mitt parti värmer och stärker oerhört mycket. Så fortsätt gärna att kommentera, även när ni inte får svar. Jag uppskattar alla era bidrag, tro inte annat!

