Jag fick nyss ett positivt besked. Tydligen har min blogg hamnat så högt upp som på plats 6 i kategorin Politiska bloggarBloggtoppen.

Anledningen är förstås all uppmärksamhet som väckts av den senaste tidens attacker, inte bloggen i sig själv. Men det är ändå ett glädjande nytt rekord för min del, eftersom det säkert genererat ett antal nya läsare som nu kanske kommer att följa mitt bloggande regelbundet. Förmodligen inte vad AFA Eskilstuna (eller vilka det nu är som är skyldiga) hade tänkt sig, deras syfte var knappast att ge mig gratis reklam. Men det var i alla fall så det blev.

Bloggtoppen 4/9-11, kategori Politik.

Skulle AFA eller vilka det nu är som hjälpt till så mycket med att sprida mitt budskap få för sig att de vill göra reklam för fler Sverigedemokrater så ska jag nu ge dem lite hjälp på traven. För ärligt talat, gratis reklam är väl aldrig fel? Blir ju desto mer pengar kvar till valkampanjen 2014 då…

Min partikamrat Micael Foghagen har gjort en liten karta åt AFA, som jag tänker dela med mig av. Eftersom det uppskattningsvis finns en så där 400 000 Sverigedemokrater i Sverige just nu så har han inte kunnat ange var allihop bor, men han har i alla fall gett AFA något att börja med.

Karta åt AFA

Med detta avslutar jag, och önskar alla läsare en god nattsömn!

