Jag har för närvarande ganska mycket jobb att komma ifatt med, och en hel del jobb som måste göras inför den närmaste tidens alla olika aktiviteter. Av den anledningen tar jag det (som ni kanske märkt) just nu ganska lugnt med bloggandet. Behöver få undan lite mer från min långa ”att-göra-lista” innan jag känner att jag har tid och ro att skriva något läsvärt. Men sen återkommer jag och kör på som vanligt igen!

Jag kan dock passa på att lämna några små tips nu när jag ändå skriver detta. Håll utkik i media imorgon eftermiddag, då SD presenterar en beräkning om invandringens kostnader. Och om ni inte redan gjort det kan ni gärna läsa denna faktaspäckade artikel också, skriven av Kent Ekeroth och Sven – Olof Sällström. Vill ni ha något att förfasas över så kan jag dessutom rekommendera att ni tar en titt på det här blogginlägget om Lenins barnhörna.

På återseende!

