Det har nu gått en vecka sedan min flytt till Skåne. Veckan har ägnats åt febrilt bärande av möbler, uppackning, besök på arbetsförmedlingen samt åt att umgås med familjen. Datorn fick jag på plats för någon dag sedan, och internet fick jag dagen därefter. Så nu kan jag skriva detta inlägg!

Jag har förstås inte mycket att rapportera när det gäller politik. Mer än att jag ser fram emot när hemmet kommit i ordning och höstens aktiviteter drar igång så att jag kan komma tillbaka i matchen igen med både mina nuvarande uppdrag och kanske också några nya om jag har tur. Sjukdomen som jag drogs med så länge innan flytten har gått över, jag mår bättre än jag gjort på ett helt år, så det lockar att få komma igång igen. Nya krafter och ny glöd! Varefter det börjar hända saker så lovar jag att skriva om det här i bloggen. Men just nu har jag inget mer att bjuda på. Mer än några foton från min flytt om det är någon som vill se.

Ha det gott tills vi hörs igen!