Jag är nyligen hemkommen efter att ha tillbringat eftermiddagen på en intern utbildning i Kommunhuset i Klippan. Tänkte att jag genast, innan kvällens alla bestyr väntar, ska passa på att berätta några ord om den senaste tidens återupptagna aktivitet.

I onsdags kväll deltog jag i det första sammanträdet med Kommunstyrelsen i Klippan. Det var en mycket intressant och lärorik kväll, och jag tyckte att jag fick ett mycket trevligt bemötande. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag ser fram emot fortsättningen!

Vidare så har jag alltså varit med på utbildning idag. Utbildningen var till för partimedlemmar i Klippan och tre andra näraliggande kommuner, och anordnades av Klippans kommunförening i samverkan med distriktets utbildningsansvariga. Själv var jag inbjuden för att under en timma föreläsa om jämställdhetspolitik och hedersproblematik, och sedan stannade jag kvar för att delta i de efterföljande aktiviteterna. Mycket trevligt att få träffa partivänner, varav några var helt nya bekantskaper för mig. Och riktigt skönt att äntligen vara back on track efter en minst sagt turbulent period i livet.

Lite mer information om utbildningsdagen kan ni få här.

Ha en trevlig lördagkväll!