Nu är jag här igen med några snabba rader. Det har inte hänt så mycket sen sist jag skrev här i bloggen, men åtminstone något.

I förra veckan skrev jag och Jens Leandersson, regionråd och gruppledare för SD i region Skåne, en debattartikel tillsammans. Artikeln, som handlade om hedersproblematik och som publicerades i Kristianstadsbladet i fredags, kan läsas här.

För övrigt har jag tillbringat den gångna helgen på partistyrelsekonferens. Det var några väldigt produktiva dagar som präglades av kreativitet, gott hopp om den framtida utvecklingen, samt av en mycket positiv och trevlig stämning.

Vad som sker härnäst återstår att se. Dock vet jag redan nu att aktiviteterna kommer att hagla tätt under hösten. Redan nu är ett antal möten, konferenser, utbildningar o dyl inbokat i kalendern, så det lär som tur är inte bli tal om någon passiv och händelselös höst för min del.

Önskar er alla en trevlig kväll och en god natts sömn!