Som vanligt nu för tiden samlar jag på mig flera händelser att skriva om åt gången. Det som finns att berätta om idag är att jag sedan sist jag skrev, närmare bestämt i slutet av september, har varit på mitt första sammanträde med Barn – och utbildningsnämnden i Klippan. Det kändes som att jag fick en bra start med mängder av information om viktiga frågor. Precis som när det gäller Kommunstyrelsen kan jag konstatera att jag ser fram emot fortsättningen!

Ytterligare ett roligt inslag i vardagen hade jag under helgen. SD-Kvinnor hade styrelsemöte, och eftersom vi hade mycket att planera inför framtiden såg vi till att träffas redan tidigt på fredagen i en mysig stuga ute i skogen där vi sedan arbetade ostört och flitigt till långt in på natten och återupptog arbetet på morgonen när vi vaknade. Vi fick faktiskt oerhört mycket gjort, och maken till produktivt gäng har jag ärligt talat aldrig förr haft den äran att samarbeta med!

Det absolut senaste är att jag och Carina Herrstedt har fått ett bemötande till Gudrun Schyman publicerat på Newsmill. Bemötandet handlar om hederskultur och kan läsas här.

På återseende!