Det är nu flera dagar sedan jag skrev sist. Det finns två skäl till det. Dels har det inte hänt så väldigt mycket inom kommunpolitiken, dessutom har privatlivet fått lite extra utrymme.

Måndagen var intensiv med dubbla möten, först KS och därefter BUN, så det blev en sen kväll. Men det var en intressant kväll, och även nedslående och bekymmersam då framförallt sammanträdet med BUN präglades av en intensiv jakt på pengar för att kunna göra det som krävs.

De övriga dagarna som gått har jag ägnat åt internt partiarbete, åt att söka jobb, åt lite socialt liv, och förstås åt att pyssla om min lilla dotter.

Helgen kommer dock att bli desto mer fartfylld. Imorgon har vi gruppmöte med SD Klippans fullmäktigegrupp vilket innebär att jag har några hundra sidor handlingar att hinna läsa dessförinnan, och på söndag ska jag och några av mina partivänner från Klippan bege oss till Distrikt Syds årsmöte.

Återstår att se när jag återkommer med en ny rapport här i bloggen som handlar om något mer konkret. Förhoppningsvis inom kort. Men nu har jag en del annat som kallar och som jag behöver ta itu med!

Jag önskar er alla en trevlig helg!