Nu är det dags för några ord igen.

Först av allt en rekommendation. Jag tittade nyss på detta klipp från budgetdebatten, och måste verkligen rekommendera att ni tar en titt. Sven – Olof Sällström ger svar på tal och han gör det bra!

Vidare till vad som hänt sedan sist jag skrev. Det är inte så mycket som är värt att skriva om så det blir kort.

Måndagskvällen tillbringade jag och vår gruppledare Christian Hendlertz i kommunhuset där vi deltog i partiöverläggningar inför de kommande valen. Tisdagen gick till en del åt till ett internt möte, och i övrigt har jag mest ägnat mig åt vanligt rutinarbete samt åt att söka jobb.

Idag har det dock dykt upp några små nyheter som säkert några av er har intresse av att ta del av. På val. se finns nu utkast till SD:s valsedlar, både när det gäller kommunvalet i Klippan, regionvalet i Skåne, samt riksdagsvalet.

För egen del står jag som namn nummer 2 på valsedeln i Klippan, som nummer 4 på valsedeln för nordvästkretsen i Skåne, och som nummer 61 på den ena valsedeln till riksdagen. Jag är förstås väldigt glad att ha fått förtroendet att finnas med på valsedlarna på alla nivåer och har för avsikt att förvalta det förtroendet på bästa sätt!

Nu ska jag ägna resten av kvällen åt diverse skrivarbete. Texter till valmanifest och tidningsutskick, protokoll, en förbättring av en motion… listan kan göras lång. Det är tur att jag verkligen gillar partiarbetet och ser det som mitt största nöje!

På återseende!